Dag 20, vol gas door de baai

13 augustus 2017 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vanochtend lekker even uitgeslapen en ontbeten in de cottage. We lagen daarna om 09:30 heerlijk aan het zwembad, helemaal alleen ! wat een relaxed gevoel was dat !

Om 12:30 zijn we lopend naar het dok van het haventje gegaan , want we hebben een speedboat gehuurd voor vanmiddag. Na het inchecken en veiligheids instructies kregen we de sleutel en konden we vertrekken. Er was 1 deel waar je vol gas mocht varen, de rest gewoon ca 10 km per uur.  Dus wij naar die vol gas zone. Even de motor helemaal opengetrokken en vol gas over de golve geknalt. Wat een supergaaf gevoel is dat !!! De boys waren helemaal happy!! Daarna nog even lekker in een baaitje geralexed en gezwommen en weer even vol gas , dit een paar keer herhaald. Wat een kick !  In de namiddag de boot weer ingeleverd en lekker gedouched . Het avondeten hebben we in de tuin van het hotel gegeten , lekker BBQ !! Een heerlijke relaxte dag zo. Morgen gaan we naar Sea World, dus een beetje tijdig in bed. TOt morgen !!