Dag 21, Sea World

14 augustus 2017 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vanochten even lekker ontbeten in onze cottage. Om 09:30 vetrokken we naar Sea World , wat ongeveer 1 mijl van het complex afligt. Om 10:00 uur gingen de poorten open en mochten we naar binnen. Het eerste wat we zagen was cleaning fish, visjes die de huidcellen (dode) van je afeten, grappig om je handen in te stoppen en die visjes aan je zien te eten. Daarna liepen we door het dolfijnenverblijf waar je de dolfijnen van heel dichtbij kon zien en aaien, erg leuk !  Verder hebben we ons vermaakt met diverse attracties (achtbaan, wildwaterbaan, weer kletsnat natuurlijk, enz)  Ook was er een mooie dolfijnen show die we hebben bekeken. Daarna zijn we naar de Shark encounter gelopen, waar je de haaien van dichtbij kon zien (niet aanraken) en ook door een tunnel onder water. Vonden de kids erg leuk om te doen. Ook was er een prachtige Orca Show, wat een grote beesten zijn dat ! en wat een prachtige show.  ook was er nog een zeeleeuwen show en nog meer attracties tussen de aquaria en vistanks door. Al met al een prachtige dag met weer genoeg belevenissen !!  Terug in de cottage hebben we de auto gepakt en zijn nog even in de byy