dag 19, LA - San Diego

12 augustus 2017 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag beginnen we aan onze laatste langere rit. We hebben in het hotel nog even ontbeten, ware er om 9 uur en zo goed als alles was op, niet veel te ontbijten dus. Beetje matig hotel hotel is het Days Inn in Hollywood te noemen, maar die verlaten we gelukkig vanochtend. Voordat we richting het zuiden vertrokken hebben we eerst nog even de La Brea Tarpits bezocht. Wat een enorme stank eg, maar wel leuk om even langs te gaan. Ze hebben hier veel fossielen gevonden, en een van de putten wordt nu archeologisch onderzoek gedaan, kon je nog bij kijken, ook dus nog even gedaan. Daarna vertrokken we richting San Diego, een tochtje van 110 mijl. Er was echter zo gigantisch veel verkeer op de weg in LA dat we er ruim 4 uur over hebben gedaan (zonder de tussenstop gerekend, we kwamen nog langs een grote Mall, dus even een korte break (en nog wat nike kleding gescoord).  Om 16:30 waren we uiteindelijk in Paradise Point Resort, een prachtig hotel wat bestaat uit cottages, met daartussen diverse kleine zwembaden die je met een paar cottages deelt, een groot strand en een groot centraal zwembad, diverse restaurants etc. Echt een paradijsje !! Wij hebben de hele auto uitgemest en leegetrokken en de jongens zijn het zwembad ingedoken. Daarna zijn we nog even naar de super geweest voor de laatste spulletjes voor het ontbijt (dat is hier niet te krijgen) en hebben een pizza gegeten bij het hotel in de pizzeria. Toen we terugliepen naar de cottage zagen we dat ze in het zwembad een film op groot beeeld aan het kijken waren (swim inn zeg maar). De film was Sing, dus de jongens wilden die gaan kijken, prima. Wij aan de bar aan een lekker biertje en een cocktail. Daarna was het tijd om naar bed te gaan. Morgen lekker een dag helemaal niets !!!!

1. C.m. van der Gulik:
    14 augustus 2017
    Een mooie vakantiewoning in San Diego maar die ene foto met die olifant in die stinkende drab is dat allemaal afval water of zijn dat echte teerputten
  2. Rick Veldhuizen:
    15 augustus 2017
    Dat zijn echte teerputten. De laag die erop ligt is een soort opgedroogde drab, was uitgelegd op een bord, is omheind en komt niemand bij.