Dag 18, Universal Studios

11 augustus 2017 - Universal Studios Hollywood, Verenigde Staten

Vandaag stond geheel in het teken van Universal studios, een welbekend pret/themapark met van alles over diverse films etc. We moesten vroeg op want de mannen wilden om 8 uur in het park zijn om als een van de eersten de Harry Potter attractie te doen. Maar goed ook bleek later. Wij hadden een wachtrij van 10 minuten maar later op de ochtend liep de wachtrij al op tot 3 uur (voor 1 attractie, kun je je niet voorstellen). Wij bleken telkens de goede keuzes te hebben gemaakt want overal hoefden we niet zo gek lang in de rij te staan, varierend van 5 tot ca 25 minuten. Best te doen. Natuurlijk waren een ook een paar shows te zien, waarvan Waterworld toch wel erg goed gemaakt is. Jurrasic prc was de natste attractie , die we gelukkig in de ochtend hebben gedaan. Zeiknat kwamen we eruit. Maar wel erg gaaf !! De hele dag zijn we zo in het park rond blijven hangen, van minions tot Simpsons en van Studio tour tot Transformers, van alles en nog wat. Na de afsluitende lichtshow bij het kasteel van Harry Potter (zie video )  zijn we met de tram teruggereden naar het metrostation die ons (1 halte) terug naar Hollywood bracht. Om 22:00 ur zaten we uigeblust op de de kamer, wat een dag. geen benen meer over !!! tot morgen !!